21 Temmuz 2009 Salı

ADANA DEMİRSPOR - AS LİVORNO? HADİ CANIM!!!!!




Sabah sabah kahvaltı masasında kafamın sağ yarısına saplanan sancıyla ne berbat gün dedim içimden...Ne bir şeyler yemek istedi canım,ne de güne uyanık devam etmek...Annemden aldığım hapı içip neskahvemi alıp otudum masama,açtım bilgisayarı...otomatikleşen pencereler açılırken firefox'ta,ankara tayfasının anasayfasında beliren "yuh artık" dikkatimi cezbetti,tabi ki hemen altındaki livorno arması da...Birşey mi oldu dedim yüreğimin bir kısmına sahip livorno'ya..Hemen okumaya başladım..19 Ağustos..Açılış maçı..tarih için görüşmeler devam ediyor..."Uyanamadım galiba" diye geçirdim içimden...Livorno?Adana'da?...

Şimdi biraz Livorno tutkumun kaynağından bahsedecek olursam tek kelime yeter ; "antifa".Maçlarında içerde-dışarda mutlaka "bella ciao"yu (çav bella) tribünlerde yankılatan,içerde oynadığı maçlara enternasyonel maçıyla çıkmışlığı bulunan,serie b'den serie a'ya çıktığında kutlama programı dahilinde şehirdeki faşist parti bürolarını basan bir taraftar kitlesi düşünün..Faşizmin temsilcisi "SS" Lazio'ya nazilerden ilham alarak "Nazio" adını takan bir tribün...Che dövmeli futbolcusu,che bayraklı tribünü ile yeryüzünün en "kızıl" tribünü (bana göre tabi ki)...

Tarih olarak 19 Ağustos geçse de şu anda halen tarih için görüşmeler devam ediyormuş..Hangi gün olursa olsun orada olacağım.Yanımda da mutlaka en az 1 kardeşim olacak.Sol yumruklar havada sloganlar atılıırken,ölmeden önce bulunmak istediğim yerlerden birisi kendi şehrime gelmiş olacak inşallah...

Hoş gelin,bir an önce gelin Toscana'lı kardeşler...Venceremos...


KUTAY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder