24 Ağustos 2009 Pazartesi

Anneme...

Dün senin doğum günündü...sana bir pasta ve yanında oğlun olmanın verdiği gururla yanağına kondurduğum sıcacık öpücük dışında bir şey veremedim...Bu yüzden yaşamak ve sevmekten sonra becerebildiğim en iyi şey ile sana bir hediye vermek istedim..yazarak...

İyi ki varsın annecim...Var olduğun her günde yüreğimin kararmasına engel olduğun için...Beni "ben " yaptığın için...Kafama yediğim terliklerinle beni adam ettiğin için...Zorla yaptırmaya çalıştıklarınla mücadele etmemi öğrettiğin için...Kendi doğrularında ısrar ettiğinde pes etmemeyi öğrenmemi sağladığın için...Bana destek olduğunda başarmayı öğrenmemi sağladığın için...Benim doğrularıma da değer verdiğin için...İyi ki varsın annecim...Zor zamanlarımda akıl verenim, her gayretime destek olanım, hasta olduğumda başımda sabahlayanım olduğun için...

Daha nice beraber geçireceğimiz, sıkılacağımız, çok güleceğimiz, kimi zaman daralacağımız ama hiç darılmayacağımız senelere...

İyi ki doğdun annecim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder